Vinkkivartit starttaavat, joka tiistai uusia ideoita

20.10.2020

Vinkkivartti (Facebook Live) järjestetään tiistaisin kello 14 – 14.15 Tukiliiton Facebook-sivulla osoitteessa
www.facebook.com/Tukiliitto.

Joka kerralla kuulet vinkit uudesta työkalusta tai hyödyllisestä materiaalista. Materiaalit sopivat niin ammattilaisille, perheille kuin vapaaehtoistoimijoille tueksi erilaisiin keskusteluihin, ryhmä- ja yksilöohjaustilanteisiin.  Voit tilata tuotteita meiltä maksutta. Tilaukset tällä lomakkeella: Tilauslomake. Tilaathan kaikki haluamasi materiaalit samalla lomakkeella.

Vinkkivartin järjestävät Kehitysvammaisten Tukiliiton päättymässä olevat kehittämishankkeet Tuleva ja Vahvistu vanhempana. Löydät hankkeissa kehitetyt toimintamallit ja materiaalit osoitteesta www.tukiliitto.fi/kehittaa

Joka tiistai kuulet vinkit uudesta työkalusta tai hyödyllisestä materiaalista. Tule kuulolle, olet sitten ammattilainen, vanhempi tai mukana vapaaehtoistoiminnassa. #palvelupolku #vahvistuvanhempana #tukiliitto

Vinkkivartit tiistaisin kello 14 – 14.15

20.10.