Haluaisitko jutella toisten vanhempien kanssa lapsen kasvusta?

04.03.2020

Tukinet-ryhmässä on mahdollista keskustella muiden alle 16-vuotiaiden lasten vanhempien kanssa arjen asioista ja mieltä askarruttavista asioista. Millaista on, kun lapsi kasvaa nuoreksi?

Järjestämme verkkovertaisryhmän vanhemmille, joiden alle 16-vuotiaalla lapsella/nuorella on kehitysvamma tai vastaavaa tuen tarvetta. Ryhmässä on mahdollista keskustella muiden vanhempien kanssa arjen asioista ja mieltä askarruttavista asioista, lapsen kasvamisesta nuoreksi. Anonyymia keskustelua ohjaa kaksi vertaisäitiä. Ryhmässä keskustelua käydään kirjoittamalla.

Verkkovertaisryhmä
alle 16-vuotiaiden lasten ja nuorten vanhemmille
11.3.2020 kello 18 – 19.30
25.3.2020 kello 18 – 19.30
8.4.2020 kello 18 – 19.30
22.4.2020 kello 18 – 19.30

Ryhmää varten tarvitset älypuhelimen, tablettitietokoneen tai tietokoneen sekä tavanomaiset netinkäyttötaidot.
Ryhmä kokoontuu Tukinetissä. Tarvitset siis Tukinet-tunnukset.

Tarkemmat ohjeet löydät:
www.tukiliitto.fi/tapahtuma/verkkovertaisryhma-alle-16-vuotiaiden-lasten-vanhemmille

Tanja Laatikainen
tanja.laatikainen@tukiliitto.fi

Luottamuksellinen verkkokeskustelu vanhemmille, joiden alle 16-v lapsella on kehitysvamma tai vastaavaa tuen tarvetta. Seuraavat keskustelut ovat 11.3, 25.3, 8.4 ja 22.4.2020 kello 18 – 19.30. #tukinet #erityislapsi #erityisnuori

Tukinet

Tukinetistä löydät palveluita, joiden tarkoituksena on ihmisen auttaminen, tuen tarjoaminen sitä tarvitseville ja kokemusten jakaminen. Tukinetin teemojen kautta voit tutustua sinua koskettaviin aiheisiin, osallistua ryhmächatteihin tai kahdenkeskisiin chatteihin, ottaa osaa ryhmäkeskusteluihin tai saada henkilökohtaisen tukihenkilön. Keskustelu helpottaa. Lue lisää
Tukinet.net