Vahvistu vanhempana -verkkovertaisryhmä isovanhemmille

24.04.2019

Tuntuuko, että olet ainoa, jonka kehitysvammainen lapsi on saanut lapsen?

• Tuntuuko, että olet ainoa, jonka kehitysvammainen lapsi on saanut lapsen?
  • Tai onko kehitysvammainen lapsesi raskaana tai tulossa isäksi? Miten he pärjäävät?

Tule verkkovertaisryhmään keskustelemaan muiden samanlaisessa elämäntilanteessa olevien kanssa. Haku isovanhempien vertaisryhmään on auki 9.4. – 31.5.2019 Tukinetissä.

Lue lisää tapahtumasivulta.

Tuntuuko, että olet ainoa, jonka kehitysvammainen lapsi on saanut lapsen? Tule verkkovertaisryhmään keskustelemaan muiden samanlaisessa elämäntilanteessa olevien kanssa. #tukiliitto #vahvistuvanhempana

Kuinka tukea kehitysvammaista lastani, josta tulee isä tai äiti?

Vahvistu vanhempana -hanke tukee ja valmentaa perheitä, joissa vanhempi, eli isä tai äiti, tarvitsee tukea oppimisessa ja ymmärtämisessä. Toimintaan osallistuminen ei vaadi mitään diagnoosia, vaan osallistujalla voi esimerkiksi olla kehitysvamma, autismikirjon häiriö tai laaja-alaisia oppimisvaikeuksia.

Tukea tarvitsevan nuoren uusi elämäntilanne isänä tai äitinä koskettaa usein myös hänen vanhempiaan, isovanhempia. Hankkeemme aloittaa uuden suljetun vertaisryhmän isovanhemmille.

Hae mukaan 31.5. mennessä. Toukokuun jälkeen ryhmään ei oteta mukaan uusia isovanhempia. Ryhmään on uusi haku jälleen syksyllä 2019, jolloin mukaan pääsee uusia isovanhempia, joiden aikuisella lapsella tuentarvetta oppimisessa ja ymmärryksessä.

Uutisessa käytettyjä linkkejä