Vauvahaaveita-chat kehitysvammaisille aikuisille ja lähi-ihmisille

19.06.2018

Vahvistu vanhempana -hanke järjestää Vauvahaaveita-chatin 4.7.2018 kehitysvammaisille aikuisille, jotka haaveilevat vauvasta tai ovat miettineet lapsen hankkimista. Myös läheiset ja työntekijät voivat osallistua keskusteluun.

Chat tarkoittaa netissä kirjoittamalla käytävää keskustelua.

“Chatti on tarkoitettu kehitysvammaisille aikuisille ja muille vastaanlaista tukea tarvitseville ihmisille, jotka haaveilevat vauvasta tai joita mietityttävät lapsen saaminen sekä vanhemmaksi tuleminen. Keskusteluun voivat osallistua myös lähi-ihmiset, joita pohdituttavat läheisen tukea tarvitsevan ihmisen lapsihaaveet”, Taija Humisto sanoo. Hän on Tukiliiton Vahvistu vanhempana -hanke -projektin projektipäällikkö.

Chat vauvahaaveista järjestetään keskiviikkona 4.7.2018 kello 15 – 17 osoitteessa www.tukinet.net. Chattiin mahtuu kerralla 12 osallistujaa. Chatissa Vahvistu vanhempana -hankkeen asiantuntijat vastaavat kysymyksiin vauvahaaveista.

Vauvahaaveita-chat

Chattiin osallistutaan nimimerkillä, eli henkilötiedot eivät näy muille osallistujille tai chatin järjestäjille.

Tarvitset tunnukset www.tukinet.net -sivustolle, jotta voit osallistua chattiin. Tunnukset täytyy luoda jo ennen chatin alkamista. Voit luoda tunnukset tästä linkistä.

“Jos tarvitset ohjeita tai apua tunnusten luomiseen, voit pyytää apua esimerkiksi ohjaajalta. Voit pyytää apua myös meiltä Vahvistu vanhempana -projektilta puhelimella tai sähköpostilla. Löydät yhteystietomme sivun alalaidasta.” Taija Humisto kertoo.

• Chat aukeaa www.tukinet.net sivulla 4.7.2018 kello 15.
  • Löydät linkin chattiin tukinetin internet sivun vasemmasta reunasta ”Liveryhmät” tekstin alapuolelta.
  • Linkki tulee sivulle vasta edellisenä päivänä.

Chat: Vahvistu vanhempana -asiantuntijat juttelevat vauvahaaveista kehitysvammaisten aikuisten kanssa keskiviikkona 4.7.2018 kello 15 – 17.