Uusia työntekijöitä Itä-Suomen aluetoimistomme Kuopiossa

28.09.2018

Tervetuloa tapaamaan uusia työntekijöitä.

Itä-Suomen aluekoordinaattorin sijaisuuteen on valittu Sari Pohjolainen. Sari on kokenut järjestöosaaja ja työskentelee marraskuun loppupuolelle asti Savon mielenterveysomaiset – FinFami ry:ssä.

Ensimmäisinä työtehtävinään Sari osallistuu Mikkelin aluetreffeille lauantaina 24.11.2018. Aluetreffien ohjelma löytyy kotisivuiltamme
www.tukiliitto.fi/tapahtuma/aluetreffit-koulutuskiertue-mikkeli

Tervetuloa tapaamaan uutta koordinaattoria!

Aarne ja Aune -hanke

Aarne ja Aune -hanke käynnistyy lokakuun aikana Jonna Suhosen aloittaessa hankkeen projektipäällikkönä. Jonnalle tulee työkaveriksi Saara Rask, joka kehittää ja toteuttaa hankkeen ryhmätoimintoja. Saara aloittaa vuodenvaihteessa ja työskentelee osa-aikaisesti. Sarin, Jonnan ja Saaran toimistot sijaitsevat Järjestökeskus Majakassa Kuopiossa. Aarne ja Aune -hankkeessa tulee työskentelemään myös muita Tukiliiton kehittämistoiminnan työntekijöitä Tampereelta.

Kehittämistoiminnan sivuilta löytyy lisätietoa hankkeiden toiminnasta
https://www.tukiliitto.fi/tukiliitto-ja-yhdistykset/kehittamistoiminta/ .

Tukiliiton kaksi aiemmin aloittanutta hanketta Vahvistu vanhempana ja Tuleva verkkoauttamisen -hanke esittäytyy ja myös uusimmasta Aarne ja Aune -hankkeesta tulee tietoa sivuille syksyn aikana.

kansalaistoiminnan päällikkö
Lea Vaitti