Uusi aluekoordinaattori on valittu

05.08.2019

Nanna Nieminen
Nanna Nieminen.

Tukiliiton uutena aluekoordinaattorina aloittaa elokuun lopussa Nanna Nieminen. Nannan vastuualueena on Pirkanmaa, Satakunta, Keski-Suomi ja Pohjanmaa ja hänen toimistonsa sijaitsee Tulppaanitalossa Tampereella. Nanna oli kevään tekemässä yhdistysten vaikuttamistoimintaan liittyvää kartoitusta ja kokoamassa materiaalia yhdistysten vaikuttamisen tueksi. Yhdistystoimijat saattavat hänet muistaa liittokokousta edeltäneestä järjestöpäivästä, jossa hän esitteli kartoituksensa tuloksia.

Uudenmaan, Hämeen ja Varsinais-Suomen yhdistysten tukena syksystä alkaen toimii pitkäaikainen aluekoordinaattorimme Salla Pyykkönen, jonka toimisto sijaistee Hämeenlinnassa. Itä-Suomen aluekoordinaattori Sari Pohjolainen ja Pohjois-Suomesta vastaava, johtava aluekoordinaattori Ritva Still jatkavat entisillä alueillaan.

Koordinaattoreiden tehtäviin kuuluu muun muassa kouluttaminen sekä jäsenyhdistysten tukeminen toimintansa kehittämisessä ja alueellisessa ja paikallisessa vaikuttamistyössä.

Koulutuksia yhdistystoimijoille syksyllä 2019: www.tukiliitto.fi/tukiliitto-ja-yhdistykset/tuemme-yhdistyksia/koulutukset-ja-tilaisuudet

Huom! Vaikuta vallanpitäjiin -koulutus 31.8., ilmoittautuminen päättyy 15.8.

Materiaalia yhdistysten vaikuttamisen tueksi: www.tukiliitto.fi/tukiliitto-ja-yhdistykset/tuemme-yhdistyksia/paikallinen-ja-alueellinen-vaikuttaminen