Tukiliitossa aluekoordinaattorin avoinna oleva tehtävä

29.05.2019

Etsimme Tampereen toimipisteeseemme aluekoordinaattoria toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen.

Aluekoordinaattorin vastuualueena on Pirkanmaa, Satakunta, Keski-Suomi ja Pohjanmaan maakunnat. Tehtäviin kuuluu mm. kouluttaminen sekä yhdistysten tukeminen toimintansa kehittämisessä ja alueellisessa ja paikallisessa vaikuttamistyössä. Työtehtävä edellyttää kehittämisosaamista, viestinnän valmiuksia, vammaisten henkilöiden palvelujärjestelmän ja sosiaaliturvan tuntemusta sekä kiinnostusta verkossa tapahtuvien tukimuotojen kehittämiseen.

Työpaikkailmoitus löytyy kokonaisuudessaan Tukiliiton verkkosivuilta.
Lisätietoja tehtävästä antaa
kansalaistoiminnan päällikkö Lea Vaitti,
lea.vaitti@tukiliitto.fi tai
puhelimitse 31.5. klo 12-15 ja 3.5. klo 12-15.

Jos olet kiinnostunut tehtävistä, lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ja cv 14.6.2019 mennessä: lea.vaitti@tukiliitto.fi

Uudenmaan, Hämeen ja Varsinais-Suomen yhdistysten tukena syksystä alkaen toimii pitkäaikainen aluekoordinaattorimme Salla Pyykkönen, jonka toimisto sijaistee Hämeenlinnassa. Itä-Suomen aluekoordinaattori Sari Pohjolainen ja johtava aluekoordinaattori Ritva Still jatkavat entisillä alueillaan.

Kehitysvammaisten Tukiliiton antama tuki jäsenyhdistyksilleen on koottu verkkosivuillemme:
www.tukiliitto.fi/tukiliitto-ja-yhdistykset/tuemme-yhdistyksia/

Lisätietoa: Lea Vaitti