Tukiliiton uutiskirjeen tietosuoja

16.05.2018

Tukiliiton uutiskirje on kerran viikossa ilmestyvä kooste kehitysvamma-alan ajankohtaisista uutisista. Uutiskirjeen tilaajien tietosuoja on meille tärkeä.

EU:n yleinen tietosuoja-asetus (GDPR) tulee voimaan 25.5.2018. Tukiliiton tietosuojakäytäntöjen päivittämisen yhteydessä myös Tukiliiton uutiskirjeen tietosuoja uudistettiin uuden asetuksen mukaiseksi.

Kerätyt uutiskirjeen tilaajatiedot on tarkoitettu ainoastaan Kehitysvammaisten Tukiliitto ry:n uutiskirjettä varten ja rekisterin käyttöoikeus on vain Kehitysvammaisten Tukiliitto ry:n palveluksessa olevilla ja niillä määritellyillä henkilöillä, jotka tarvitsevat tietoja tehtävissään. Rekisteriä ylläpitävillä henkilöillä on salassapitovelvollisuus.

Nyt tehdyt muutokset eivät edellytä uutiskirjeen tilaajalta erityisiä toimenpiteitä. Tilaamalla uutiskirjeen henkilö antaa luvan tallentaa tietonsa ja käyttää niitä uutiskirjeen lähetykseen.

Voit tutustua uutiskirjeen tietosuojaselosteeseen kotisivullamme osoitteessa
www.tukiliitto.fi/etusivu/tietosuojaselosteet/uutiskirje

Kaikki Tukiliiton tietosuojaselosteet ovat sivulla
www.tukiliitto.fi/etusivu/tietosuojaselosteet

Muutoksien tarkoitus on selkeyttää tietosuojaa.

Tilaa uutiskirje

Tukiliiton uutiskirje on kerran viikossa ilmestyvä kooste kehitysvamma-alan ajankohtaisista uutisista. Voit tilata Tukiliiton uutiskirjeen
tästä linkistä.