Lomailemme heinäkuun

24.06.2021

Tukiliiton lakineuvonta on kesälomalla 30.6. – 1.8.2021, jolloin ei ole puhelinaikoja. Tukiliiton koko henkilökunta lomailee heinäkuussa. Toivotamme leppoisaa kesää kaikille!

Tukiliiton lakineuvonta on kesälomalla 30.6. – 1.8.2021, jolloin ei ole puhelinaikoja. Lakineuvonnan sähköpostiosoitteeseen (lakineuvonta@tukiliitto.fi) loman aikana tulleita sähköposteja ei myöskään lueta.

Puhelinneuvontaa saa seuraavan kerran maanantaina 2.8.2021 (ks. lisätietoja lakineuvonnan kotisivuilta), ja siitä alkaen vastaamme myös taas sähköpostiviesteihin. Jos olet lakineuvonnan loman aikana lähettänyt tähän lakineuvontaosoitteeseen sähköpostia, olethan ystävällisesti elokuussa meihin uudestaan yhteydessä, jos asia on vielä ajankohtainen.

Kiireellisissä tilanteissa lakineuvonnan loman aikana apua kannattaa etsiä esimerkiksi näiltä nettisivuiltamme (www.tukiliitto.fi/tuki-ja-neuvot) sekä Vammaispalvelujen käsikirjasta. Voit myös yrittää kääntyä esimerkiksi kunnan sosiaaliasiamiehen tai paikallisen oikeusaputoimiston puoleen.

Tukiliiton henkilökunta lomailee heinäkuussa. Toivotamme hyvää kesää kaikille.