Lomailemme heinäkuun

06.07.2018

Tukiliiton lakineuvonta on kesälomalla 2.7. – 3.8.2018. Tukiliiton koko keskustoimisto lomailee heinäkuussa.

Tukiliiton lakineuvonta on kesälomalla 2.7. – 3.8.2018 välisen ajan, jolloin ei ole puhelinaikoja. Lakineuvonnan kesäloman aikana apua kannattaa etsiä muun muassa Tukiliiton nettisivuilta ja Vammaispalvelujen käsikirjasta.

Lakineuvonnan sähköpostiosoitteeseen (lakineuvonta@tukiliitto.fi) loman aikana tulleita sähköposteja ei myöskään lueta.

Puhelinneuvontaa saa jälleen maanantaina 6.8.2018 (ks. lisätietoja kotisivuiltamme: www.tukiliitto.fi/tuki-ja-neuvot/lakineuvonta/), ja siitä alkaen vastaamme myös taas sähköpostiviesteihin. Jos olet lakineuvonnan loman aikana lähettänyt lakineuvontaosoitteeseen sähköpostia, laitathan ystävällisesti viestisi loman päätyttyä uudestaan, jos asia on vielä ajankohtainen.

Lakineuvonnan kesäloman aikana apua kannattaa etsiä Tukiliiton nettisivuilta (www.tukiliitto.fi/tuki-ja-neuvot/) sekä sähköisestä Vammaispalvelujen käsikirjasta, jonka osoite on www.vammaispalvelujenkasikirja.fi.

Voit myös yrittää kääntyä esimerkiksi kunnan sosiaaliasiamiehen tai paikallisen oikeusaputoimiston puoleen.

Tukiliiton koko keskustoimisto lomailee heinäkuussa.