Läheinen ja lapsi -tsemppitapaaminen, 18. – 19.9.2020 Jyväskylä

10.08.2020

Isät, äidit ja sisarukset jätetään tällä kertaa kotiin. Mukaan pääsee vaikkapa mummo, eno tai kummit! Ilmoittautuminen päättyy 30.8.2020.

Järjestämme jälleen suosiota saaneen tsemppitapaamisen erityisille lapsille/nuorille ja heidän lähi-ihmisille. Tänä poikkeusaikana tapaamiseen otetaan 4 tsemppiporukkaa. Tapahtumapaikkana on luonnonläheinen Ränssin kievari Tikkakoskella, Jyväskylän kupeessa.

Läheinen ja lapsi -tsemppitapaaminen
18. – 19.9.2020, Ränssin kievari, Jyväskylä

Kukin lapsi / alle 18-vuotias nuori saa ottaa mukaansa viikonlopun viettoon itselleen kaksi tärkeää aikuista. Aikuiset voivat olla vaikka mummo, eno tai kummit. Isät, äidit ja sisarukset jätetään tällä kertaa kotiin.

Tapahtuman oma sivu
www.tukiliitto.fi/tapahtuma/tsemppitapaaminen

Mitä tsemppitapaamisessa tehdään?

Tsemppitapaaminen on maksuton ja sisältää ruokailut ja ohjelman sekä majoituksen. Tapahtuma alkaa perjantaina klo 18 ja päättyy lauantaina viimeistään klo 18. Tukiliiton tapahtumissa noudatetaan syksyllä 2020 seuraavia turvallisuusohjeita.

Tapaamisessa on sekä kaikille yhteistä ohjelmaa että omaa ohjelmaa niin läheisille kuin lapsille. Tukiliiton ohjaajat puuhailevat lasten kanssa. Ohjauksessa on käytössä kuvat, ja erityistarpeet huomioidaan myös muutoin. Läheisille järjestetään mahdollisuus vertaistuelliseen keskusteluun ja ajatusten jakamiseen. Tapaamisen toteuttamisessa on mukana Keski-Suomen Kehitysvammaisten Tuki ry.

Miten pääsen mukaan?

Tapaamiseen otetaan 4 alle 18-vuotiasta lasta / nuorta läheisineen. Etusijalla valinnassa ovat hakijat, jotka eivät ole aiemmin olleet Läheinen-lapsi-tsemppitapaamisessa. Muuten paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Hae mukaan tästä:
Hakulomake
(aukeaa uuteen välilehteen)

Viimeinen hakupäivä on 30.8.2020, ellei paikat täyty sitä ennen. Mikäli paikat ovat täynnä, voit ilmoittautua jonotuslistalle Tanja Laatikaiselle, tanja.laatikainen@tukiliitto.fi

Tapahtuman toteutukseen käytetään Tukiliiton perhetoimintaan suunnattuja lahjoitusvaroja.

Suosittu #tsemppitapaamisen erityisille lapsille/nuorille ja heidän lähi-ihmisille syyskuussa Jyväskylässä (18. – 19.9.2020 Ränssin kievari). Isät, äidit ja sisarukset jätetään kotiin! Mukaan voi lähteä kummi, mummi, paappa, eno jne.

Tanja Laatikainen
tanja.laatikainen@tukiliitto.fi