Tsemppiryhmä verkossa vanhemmille

16.04.2020

Tsemppiryhmässä alle 10-vuotiaiden lasten vanhemmat jakavat erityisperheen arjen kokemuksia ja mietteitä vanhemmuudesta poikkeuksellisessa tilanteessa. Ryhmästä saat vinkkejä omaan jaksamiseen, arjen sujumiseen ja yhteiseen tekemiseen.

Tsemppiryhmä on tarkoitettu sinulle, jos

• sinulla on alle 10-vuotias lapsi tai lapsia

JA

• lapsellasi on erityisen tuen tarvetta

• sinulla itselläsi on tuentarvetta oppimisessa ja ymmärryksessä.

Voit tulla mukaan myös, jos sinulla ja lapsellasi molemmilla on tuentarvetta.

Mitä tsemppiryhmässä tehdään?

Tsemppiryhmässä jaetaan arjen kokemuksia ja mietteitä vanhemmuudesta poikkeuksellisessa tilanteessa. Ryhmästä saat vinkkejä omaan jaksamiseen, arjen sujumiseen ja yhteiseen tekemiseen. Ryhmä kokoontuu verkossa. Tarvitset osallistumista varten tietokoneen, tablettitietokoneen tai älypuhelimen sekä interneyhteyden.

Tsemppiryhmä kestää viisi viikkoa. Joka viikko saat pienen henkilökohtaisen tehtävän, joka liittyy viikon teemaan. Torstaisin keskustelemme tehtävän aiheesta koko ryhmän kanssa verkossa ja jaamme kokemuksia. Joka viikolla on oma teema. Löydät teemat
tapahtumakalenteristamme.

Miten pääsen mukaan?

Pääset mukaan tsemppiryhmään täyttämällä tämän lomakkeen.

Ilmoittautuminen päättyy 24.4. Ryhmään otetaan maksimissaan 20 osallistujaa.

Voit myös pyytää avuksesi osallistumiseen työntekijän tai läheisen. Autamme siinäkin alkuun.

Tsemppiryhmässä alle 10-vuotiaiden lasten vanhemmat jakavat erityisperheen arjen kokemuksia ja mietteitä vanhemmuudesta poikkeuksellisessa tilanteessa. #tukiliitto #erityislapsi

Lisätietoja

Tsemppiryhmän järjestävät yhteistyössä Tukiliiton perhetyö ja Vahvistu vanhempana -hanke. Katso tsemppiryhmän tarkemmat tiedot tapahtumakalenteristamme.

Taija Humisto, 040 707 8990
taija.humisto@tukiliitto.fi