Töihin Tukiliittoon: Esihenkilö harvinaistoimintaan

14.09.2021

Haemme Harvinaiskeskus Norioon dynaamisen työotteen omaavaa esihenkilöä toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen. Esihenkilö vastaa harvinaistoiminnan kokonaisuudesta, tavoitteiden saavuttamisesta ja yhteistyösuhteista. Työpiste voi sijaita Helsingissä tai Tampereella.

Esihenkilö harvinaistoimintaan

Harvinaiskeskus Noriossa työskentelee kymmenen eri alan asiantuntijaa, joiden tehtävänä on tukea harvinaista sairautta sairastavien ja heidän läheistensä hyvinvointia sekä tuottaa ja jakaa tietoa kaikille harvinaisista ja perinnöllisistä sairauksista kiinnostuneille. Perheille suunnattuja palvelujamme ovat erityisperhetyö etenevää, varhaiseen kuolemaan johtavaa sairautta sairastavien lasten perheille sekä  perhekurssit, joita järjestämme harvinaista sairautta sairastavien nuorten perheille, halkiolasten perheille ja halkionuorille. Vertaistapaamisia järjestämme perheille, sisaruksille, nuorille, isovanhemmille ja lapsensa menettäneille. Vertaistukirekisterimme kautta voi löytää vertaistukea lähes 200 harvinaiseen sairauteen. Ammattilaisille järjestämme koulutuksia ja seminaareja. Kaikille avoimia palvelujamme ovat keskustelutuki ja neuvonta perinnöllisyyteen ja arjen haasteisiin liittyvissä kysymyksissä, tietopalvelut sekä erilaiset tilaisuudet.

Työtehtävä edellyttää:

• sosiaali- ja terveyspalveluiden ja rakenteiden tuntemusta sekä kiinnostusta harvinaistoimintaa kohtaan,
  • kokemusta järjestötoiminnan rahoituksesta, hallinnosta ja kehittämisestä,
  • tavoitteellista ja ratkaisukeskeistä työotetta,
  • hyviä vuorovaikutustaitoja sekä
  • soveltuvaa ylempää korkeakoulututkintoa.

Eduksi katsomme:

• aiemman kokemuksen esihenkilötyöstä,
  • verkostoitumisen, jolla voi edistää harvinaistoimintaa sekä
  • vaikuttamistyön ja viestinnän osaamisen.

Lisätietoja antaa
kansalaistoiminnan päällikkö Lea Vaitti
17.9.2021 klo 10 – 12 tai
27.9.2021 klo 14 – 16, puhelin  050 5288 386.
Jos olet kiinnostunut tehtävistä, lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ja cv 30.9. mennessä
lea.vaitti@tukiliitto.fi

Työhaastattelut pidetään 12.10. Helsingissä Harvinaiskeskus Norion toimistolla Allergiatalossa, Paciuksenkatu 19. Henkilöarviointiin valittavien haastattelut ja tehtävät tehdään 19.10. HRS:n toimistolla Tampereella, Koskikatu 7 A.

Harvinaiskeskus Norion verkkosivu päivittyy myöhemmin osaksi Tukiliiton sivustoa. Löydät sen vielä toistaiseksi osoitteesta:
www.norio-keskus.fi

Kuvituskuva Laura Vesa.