Puhevammaisten viikko 1. - 7.10.

25.09.2018

Puhevammaisten viikolla Tulppaanitalossa Tampereella on avoimet ovet maanantaina 1.10.2018.

Puhevammaisten viikkoa vietetään 1.-7.10.

Puhevammaisten viikkoa vietetään tänä vuonna teemalla Stop! Pysähdy tervehtimään. Tervehtimisen voi tehdä monella tapaa oli kommunikointikeino sitten mikä tahansa. Tärkeintä on kohdata toinen toisensa.

Samaan aikaan ja samalla teemalla vietämme myös Voimauttava vuorovaikutus -viikkoa. Lisätietoja löydät sivulta
www.puhevammaistenviikko.fi

Kehitysvammaisten Tukiliitto on jälleen vahvasti mukana puhevammaisten viikolla. Tässä muutamia viikon tapahtumia:

Tulppaanitalon avoimet ovet maanantaina 1.10.2018

Lue lisää sivulta
Tulppaanitalon avoimet ovet

AAC − Onnistumisen iloa -seminaari, Tampere

Torstai 4.10.2018 kello 9.30 – 16
Tampere Congress & Culture Centre Puistotorni, Voionmaa-sali

Puhevammaisten viikolla pidettävä AAC – Onnistumisen iloa -seminaari kokoaa yhteen puheterapeutit, kommunikaatio-opetuksia toteuttavat puhevammaisten tulkit sekä opetuspäätöksiä laativat kuntien vammaispalvelujen asiantuntijat. Tule mukaan inspiroitumaan onnistumistarinoista ja uusista mahdollisuuksista puhevammaisten ihmisten oman äänen vahvistamiseksi! Tilaisuus on maksuton.

Puhujina ovat mm. Riikka Brunou (Terapia Merkurius), Ulla Sergejeff (Outloud), Jaana Reuter (TAYS) ja Miikka Kyllönen (Kajo Apuvälineet Oy)

Ilmoittautuminen:
www.sivupersoona.com/onnistumiseniloa