Pieni ele kutsuu vapaaehtoisia

25.11.2020

Anna hetki aikaasi ja auta! Pieni ele kerää lahjoituksia kotimaan vammaisten ja pitkäaikaissairaiden arjen helpottamiseksi.

Kehitysvammaisten Tukiliitto ja sen jäsenyhdistykset laajasti ovat mukana pienessä eleessä. Seuraava pieni ele -keräys on huhtikuussa 2021 kuntavaalien äänestyspaikoilla.

Pieni ele ry kutsuu vapaaehtoisia mukaan keräystyöhön. Lipasvahdiksi ryhtyminen on helppo tapa auttaa oman paikkakunnan keräystä saamaan lahjoituksia hyvään tarkoitukseen. Voit ilmoittautua mukaan lähettämällä viestin osoitteeseen info@pieniele.fi . Kerro viestissä, missä kaupungissa haluat olla mukana. Tervetuloa osaksi keräyksien hienoa vapaaehtoisten joukkoa! Auttamalla muita saat lähes hyvän mielen myös itsellesi.

Tehtävä on helppo ja työn määrän voi itse valita. Voit vaikkapa sopia olevasi lipasvahtina pari tuntia. Lipasvahdin kiitollinen tehtävä on vain kiittää lahjoittajia ystävällisesti.

Lisätietoja: www.pieniele.fi

*

Pienen eleen toiminta muuttui vuoden 2020 alusta alkaen rekisteröidyksi yhdistykseksi. Kehitysvammaisten Tukiliitto oli mukana perustamassa uutta yhdistystä ja on sen jäsen. Uuden yhdistyksen perustamisella turvattiin yli satavuotiaan keräyksen tulevaisuus.