Pieni ele kutsuu vapaaehtoisia

01.03.2021

Anna hetki onnea ja tule vapaaehtoiseksi! Tule lipasvahdiksi ja auta helposti oman kotipaikkakuntasi keräystä saamaan lahjoituksia kotimaan vammaisten ja pitkäaikaissairaiden arjen helpottamiseksi. Pieni ele -keräys järjestetään turvallisesti rajoitteiden ja suositusten mukaisesti.

Kehitysvammaisten Tukiliitto ja sen jäsenyhdistykset laajasti ovat mukana pienessä eleessä. Seuraava pieni ele -keräys toteutuu äänestyspaikoilla kuntavaalien aikaan 7.–13.4. sekä 18.4.2021. Keräys järjestetään ympäri Suomen.

Pieni ele ry kutsuu vapaaehtoisia mukaan keräystyöhön. Aiempien vapaaehtoisten joukkoon kuuluu myös riskiryhmässä olevia, joten tarve uusille lipasvahdeille on erityisen suuri. Lähde siis auttamaan ja haasta myös ystäväsi mukaan!

Lipasvahdiksi ryhtyminen on helppo tapa auttaa oman paikkakunnan keräystä saamaan lahjoituksia hyvään tarkoitukseen. Voit ilmoittautua mukaan keräyksen sivulla (siirry sivulle):
pieniele.fi/lipaskeraajaksi
Voit myös lähettää sähköpostia osoitteeseen info@pieniele.fi. Kerro viestissä, missä kaupungissa haluat olla mukana sekä nimesi, puhelinnumerosi ja osoitteesi.

Tule pieni ele -keräyksen lipasvahdiksi sinulle sopivana päivänä. Lipasvahti auttaa oman kotipaikkakuntansa vammais- ja terveysjärjestöjen tärkeää työtä. #pieniele

Tehtävä on helppo ja työn määrän voi itse valita. Voit vaikkapa sopia olevasi lipasvahtina kaksi tuntia. Lipasvahdin kiitollinen tehtävä on vain kiittää lahjoittajia ystävällisesti. Tervetuloa osaksi keräyksien hienoa vapaaehtoisten joukkoa! Auttamalla muita saat takuulla hyvän mielen myös itsellesi.

Pieni ele -lahjoitustapoja

MobilePay 64971

Jos käytössäsi on MobilePay, voit lahjoittaa kätevästi kännykälläsi. Syötä haluamasi lahjoitussumma MobilePayssa ja lähetä se Pieni ele ry:n numeroon 64971. Kiitämme lahjoituksestasi, kaikkien apua tarvitaan!

Tekstiviesti

Lähetä tekstiviesti LAHJOITA10 numeroon 16301. Lahjoitussumma on 10 euroa. Lahjoituksellasi on merkitystä!

Pieni ele

Pienen eleen toiminta muuttui vuoden 2020 alusta alkaen rekisteröidyksi yhdistykseksi. Kehitysvammaisten Tukiliitto oli mukana perustamassa uutta yhdistystä ja on sen jäsen. Uuden yhdistyksen perustamisella turvattiin yli satavuotiaan keräyksen tulevaisuus.

Lisätietoja löydät keräyksen sivulta osoitteesta (siirry sivulle):
pieniele.fi

Löydät keräyksen sosiaalisesta mediasta: @pieniele