Parisuhde erityisperheessä

25.09.2020

Tule kuuntelemaan ja pohtimaan, miten hoitaa parisuhdetta erityslasten perheessä. Mistä löytää aikaa puhumiselle ja kosketukselle arjen pyörityksessä?

Saimme hiljattain yhteistyöehdotuksen vertaisvanhempi Pia Helverannalta. Hänellä oli mielessä parisuhde-teemainen verkkoluento vanhemmille. Pia opiskelee seksuaalineuvojaksi Kymenlaakson kesäyliopistossa Sexpon kouluttajien ohjauksessa ja hänellä on itsellään 19-vuotiaat kaksospojat, joilla on kehitysvamma.

Pian idea jalostui kaksiosaiseksi sessioksi, jonka toteutamme marraskuussa. Järjestämme 18.11 verkkoluennon ja 25.11 verkkokeskustelun (chatin). Tule kuuntelemaan ja pohtimaan, miten hoitaa parisuhdetta erityslasten perheessä. Mistä aikaa puhumiselle ja kosketukselle arjen pyörityksessä? Sekä verkkoluennolle että chattiin voit osallistua anonyymina nimimerkin avulla ilman ennakkoilmoittautumista. Verkkokeskustelun ja chatin vetäminen ovat osa Pian opintoja.

Verkkoluento: parisuhde erityislapsiperheessä 18.11.2020
Lue lisää tapahtuman sivulta:
verkkoluento

Verkkokeskustelu (chat): parisuhde erityislapsiperheessä 25.11.2020
Lue lisää tapahtuman sivulta:
verkkokeskustelu (chat)

Toteutetaan ideat yhdessä

Olisiko sinulla jokin yhteistyöidea perheiden tukemiseksi? Haluaisitko tulla vaikka puhumaan verkkoluennolle? Verkkovälitteiset tapahtumat mahdollistavat yhteistyön hyvin joustavasti, välimatkoista riippumatta. Ota rohkeasti yhteyttä minuun eli perhetyön suunnittelija Tanja Laatikaiseen, tanja.laatikainen@tukiliitto.fi, 040 5268 272.