Papunetin kuvataidekilpailun aiheena tulevaisuus

06.03.2019

Papunet järjestää jälleen kuvataidekilpailun puhe- ja kehitysvammaisille lapsille, nuorille ja aikuisille.

Papunetin kuvataidekilpailun aiheena on tänä vuonna tulevaisuus. Voit kuvata tulevaisuutta vapaasti haluamallasi tavalla. Voit esimerkiksi kertoa omalla teoksellasi, millaisen tulevaisuuden itse haluaisit tai millainen arvelet maailman olevan tulevaisuudessa. Kaikenlaiset kuvaukset tulevaisuudesta ovat tervetulleita osallistumaan!

Kilpailussa jaetaan neljä palkintoa. Voittaja saa palkinnoksi 150 euroa ja kaksi seuraavaa 75 euroa. Lisäksi osa teoksista valitaan mukaan yleisöäänestykseen, jonka voittaja saa 75 euroa. Kaikille kilpailuun osallistuneille lähetetään kunniakirja.

Kilpailun osallistuneita teoksia julkaistaan Papunetin verkkogalleriassa ja sosiaalisen median kanavissa. Papunetillä on kuviin vapaa julkaisuoikeus.

Kilpailun osallistumisaika päättyy 31.3.2019.

Lähetä kilpailuteos ja yhteystietolomake siihen mennessä Papunetin postiosoitteeseen. Yhteystietolomake on netissä osoitteessa

Muista merkitä lomakkeeseen myös oman teoksesi nimi. Lisäksi voit kertoa lomakkeessa tarkemmin teoksestasi ja sen taustoista.

Teosten lähetysosoite:
Kuvataidekilpailu
Kehitysvammaliitto ry / Papunet
Viljatie 4 A

Onnea kilpailuun!

Kuvassa on yksityiskohta Marita Siposen teoksesta Ystävät ja viholliset. Teos osallistui Papunetin kuvataidekilpailuun vuonna 2017.