Opinnäytetyöhön etsitään haastateltavaksi Down-lasten vanhempia

12.11.2020

Terveydenhoitajaopiskelijat etsivät haastateltavaksi Down-lasten vanhempia.

Kuuluuko sinun perheeseesi alle 2-vuotias Down-lapsi? Olisitko valmis kertomaan tavallisesta arjesta lapsesi kanssa?

Olemme kolme viimeisen vuoden terveydenhoitajaopiskelijaa Oulun ammattikorkeakoulusta ja teemme opinnäytetyötä aiheesta “Down-lapsi varhaisessa vuorovaikutussuhteessa”.

Etsimme opinnäytetyöhömme haastateltavaksi vanhempia, joilla on 6 kuukauden  – 2 vuoden ikäinen Down-lapsi. Juuri sinun osallistumisellasi olisi meille suuri merkitys.

Opinnäytetyömme tilaaja on Oulun seudun omaishoitajat ry, joka on osana toimintaansa järjestänyt vertaistukiryhmiä Down-vauvan saaneille perheille. Opinnäytetyön tuloksia voidaan hyödyntää tilaajan toiminnan lisäksi lastenneuvolassa sekä muualla sosiaali- ja terveydenhuollossa Down-lapsiperheiden kanssa toimiessa varhaisen vuorovaikutussuhteen tukemisessa.

Haastattelemme sinua/teitä kerran loppuvuoden 2020 ja kevään 2021 aikana. Haastattelu on ehdottoman luottamuksellinen.

Otathan yhteyttä:

Titta Anttila