Opinnäytetyöhön etsitään haastateltavia

24.02.2021

Maisteriopiskelija Lotta-Kaisa Mustonen Helsingin yliopistossa tekee lopputyötä, jonka aiheena on kehitysvammaisten ihmisten itsemääräämisoikeuden toteutuminen työllistymiseen ja työkyvyttömyyseläkepäätöksiin liittyen.

Maisteriopiskelija Lotta-Kaisa Mustonen Helsingin yliopistossa tekee lopputyötä kehitysvammaisten ihmisten itsemääräämisoikeuden toteutumiesta työllistymiseen ja työkyvyttömyyseläkepäätöksiin liittyen. Hän etsii haastateltavia kertoen työstään näin:

”Olen maisteriopiskelija Helsingin yliopistossa ja teen pro gradu -tutkielmaa, johon haen haastateltavia. Aiheeni on kehitysvammaisten itsemääräämisoikeuden toteutuminen työllistymiseen ja työkyvyttömyyseläkepäätöksiin liittyen.

Kuulisin mielelläni ajatuksia työkyvyttömyyseläkepäätöksestä ja työelämään liittymiseen kuuluvista iloista tai haasteista. Haluaisin tietää millaisena päätös ja sen seuraukset on koettu. Haastateltavat voivat olla osa-aikaisesti työssäkäyviä tai kokonaan työkyvyttömyyseläkkellä.

Haastattelut järjestettäisiin helmikuun ja maaliskuun aikana. Tarkoitukseni on haastatella halukkaita etäyhteyden välityksellä, koska en halua vaarantaa ketään koronan takia. Etähaastattelut on mahdollista toteuttaa tietokoneen tai puhelimen välityksellä. Haastattelut äänitetään, jotta voin palata haastatteluihin myöhemmin. Ketään ei kuitenkaan mainita nimellä tutkielmassani, eikä henkilötietoja tai yhteystietoja koskaan julkaista. Jos haastatteluun osallistuu, lähetän mielelläni myös haastattelussa käyttämäni lainaukset hyväksyttäväksi.

Olethan minuun yhteydessä, jos haluat kuulla lisää tutkielmastani. Kerron mielelläni lisää aiheesta! Minuun voi ottaa yhteyttä puhelimitse 050 408 0707 ja sähköpostitse
lotta-kaisa.mustonen@helsinki.fi
.
Talvisin terveisin,