Lapsiperheet hoi! Osallistu arvontaan ja voita yöpymispaketti Helsingissä

15.05.2018

Muistathan Helsinkiin avatun Myö Hostelin, joka sai alkunsa joukkorahoituskampanjasta?

Yhteiskuntavastuuta kantava Myö Hostel työllistää kehitysvammaisia ihmisiä oikeaan palkkatyöhön. Joukkorahoituskampanjassa oli mahdollisuus ostaa majoituspaketti lapsiperheelle, jossa on kehitysvammainen tai samankaltaista tukea tarvitseva lapsi. Tukiliitto oli kampanjan yhteistyökumppanina ja nyt saamme valita 13 lapsiperhettä majoittumaan Myö Hostelliin.

Erityislasten perheet! Juuri sinun perheesi voi voittaa Myö Hostel -majoituksen Helsingissä. #Arvonta’an voi osallistua 31.5.2018 asti. #tukiliitto #myöhostel

Mikäli sinun perheesi haluaa päästä reissulle Helsinkiin, niin ilmoittautukaa mukaan arvontaan 31.5. mennessä. Ilmoittautuneiden kesken arvotaan 13 majoituspakettia. Arvontaan voit osallistua osoitteessa:
www.webropolsurveys.com/S/D4C623FE2DED20B4.par

Majoituspaketti pitää sisällään:

• kahden yön yöpymisen perheelle (max 4 henkilöä) Myö Hostellissa haluamanaan ajankohtana varaustilanteen mukaan
  • aamiainen
  • Tukiliitolta 100 euron matka-avustus perheelle

Arvontaan voi osallistua:

• perhe, jossa on alle 18-vuotias tukea tarvitseva lapsi ja joku perheenjäsenistä kuuluu johonkin Tukiliiton jäsenyhdistykseen

Myö Hostelissa on tarjolla erilaisia huonevaihtoehtoja, joista osa on esteettömiä. Lisätietoja huoneista voit kysyä suoraan hostellista
www.myohostel.com

Myö Hostel