Miten henkilökohtainen apusi toimii? Kerro ja voita lahjakortti!

11.03.2019

Henkilökohtaisten avustajien työnantajien liitto ry (Heta) haluaa kehittää toimintaansa ja on julkaissut kyselyn, jolla kartoitetaan henkilökohtaisen avun järjestämistapojen toimivuutta. Kysely on suunnattu kaikille henkilökohtaisen avun käyttäjille.

Kaikkien henkilökohtaisen avun käyttäjien etu on, että henkilökohtaista apua järjestetään eri tavoin ja että kaikki järjestämistavat toimivat hyvin. Henkilökohtaisen avun kehittämisessä on myös tärkeä ottaa opiksi, mikä missäkin järjestämistavassa jo nyt toimii hyvin ja mahdollisesti soveltaa sitä muihinkin järjestämistapoihin.

Heta-Liitto on henkilökohtaisten avustajien työnantajien liitto, mutta se haluaa kuulla kaikilta henkilökohtaisen avun käyttäjiltä, miten homma toimii eri järjestämistavoissa eri puolella Suomea.

Oletpa sitten minkä ikäinen tahansa, mistä päin Suomea tahansa ja saatpa sitten henkilökohtaista apua miten ja kuinka paljon tahansa, voit auttaa vastaamalla kyselyyn. Vastaaminen vie noin 5-10 minuuttia, mutta jokainen vastaus on tärkeä. Voit voittaa 40 euron lahjakortin S-ryhmän liikkeisiin.

Kyselyyn pääset klikkamalla tästä!

Kysely on avoinna sunnuntaihin 24.3. asti. Heta kertoo kevään aikana kyselyn tuloksista nettisivuillaan.