Tunne palvelusi: Mitä peruskoulun jälkeen? -verkkokoulutus

Päättyy: 15.1.2024

Mitä peruskoulun jälkeen -verkkokoulutus toteutetaan Teams-alustalla
maanantaina 15.1.2024 kello 17.30–19.30

Mietityttääkö sinua nuoresi tulevaisuus ja opinnot peruskoulun jälkeen? Haluatko kuulla tietoa uudistetusta oppivelvollisuudesta, erilaisista jatkopoluista peruskoulun jälkeen ja keskustella toisten vanhempien kanssa?

Mitä peruskoulun jälkeen -verkkokoulutuksessa saat ajankohtaista tietoa opiskelusta, työ- ja päivätoiminnasta sekä työelämästä, voit keskustella toisten vanhempien kanssa aiheista ja kysyä nuoresi tilannetta koskevia tarkentavia kysymyksiä.

Kohderyhmä: Vanhemmat, joiden noin 13–18-vuotiaalla nuorella on kehitysvamma tai vastaavia tuen tarpeita. Koulutus on osallistujalle maksuton.

Ilmoittaudu verkkokoulutukseen tästä linkistä torstaihin 11.1. mennessä. Linkki koulutukseen  TEAMS-alustalle lähetetään ilmoittautuneille ennen koulutusta.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Tukiliiton selkeät Teams-ohjeet

Voit osallistua tapahtumaan Teams-etäyhteydellä. Voit kuunnella, katsella, jutella ja osallistua videopuheluiden avulla. Tarvitset tietokoneen, tabletin tai älypuhelimen. Lisäksi tarvitset laitteeseesi myös nettiyhteyden.

Selkeät ohjeet Teams-alustan käytöstä on tehty Tukiliiton Elämä omaksi -hankkeessa. Näet ohjeet ja ohjevideot tästä linkistä
Tukiliiton selkeät Teams-ohjeet