Mitä peruskoulun jälkeen? -verkkoluento tiistaina 10.11.2020

02.11.2020

Oletko pohtinut, mitä vaihtoehtoja tukea tarvitsevalla nuorella on peruskoulun jälkeen? Verkkoluento on maksuton ja kaikille avoin. Ei ennakkoilmoittautumista.

Oletko pohtinut, mitä vaihtoehtoja tukea tarvitsevalla nuorella on peruskoulun jälkeen? Tukiliiton työelämäasiantuntija Mari Hakola kertoo peruskoulun jälkeisistä vaihtoehdoista. Esittelyssä on ammatilliset opinnot, valmentavat koulutukset (VALMA ja TELMA), muut vaihtoehtoiset opiskelumuodot, opiskelun tuki sekä osallisuutta ja työllistymistä tukeva toiminta.

Mitä peruskoulun jälkeen? -verkkoluento (Teams Live) Tiistaina 10.11. kello 17 – 18.30
Tallenteen luennosta löydät tästä linkistä. Linkki menee YouTubeen ja video on katsottavissa 27.11.2020 asti.

Tilaisuus on maksuton ja kaikille avoin. Linkki Teams Liveen tulee hyvissä ajoin tapahtumasivulle sekä Tukiliiton Facebook-sivulle tapahtuman alkaessa.

Avoimeen tapahtumaan emme ota ilmoittautumisia, mutta voit lähettää Tukiliittoon ennakkokysymyksiä Wilma Karikolle, wilma.karikko@tukiliitto.fi

Teams Live mahdollistaa kysymysten lähettämisen chat-viestinä tapahtuman aikana. Teams Liveen osallistuaksesi tarvitset tietokoneen, tabletin tai älypuhelimen sekä kuulokkeet tai muun äänentoiston.

Tapahtuman oma sivu on osoitteessa
Mitä peruskoulun jälkeen?