Mikä on kehitysvamma -video on käännetty arabiaksi

16.12.2020

Napakka tietoiskumainen Mikä on kehitysvamma -piirrosvideo on myös tekstitetty arabiaksi.

Tukikeskus Hilma on monen järjestön kanssa yhteistyössä julkaissut arabiaksi Mikä on kehitysvamma -videon. Video on myös tekstitetty arabiaksi.

Mikä on kehitysvamma -videolla kerrotaan, että kehitysvamma tarkoittaa vaikeutta oppia ja ymmärtää asioita. Uusien asioiden opettelu voi olla kehitysvammaiselle ihmiselle vaikeampaa kuin muille. Piirrosvideo näyttää, että yksilöllinen tuki auttaa kehitysvammaisten ihmistä elämään sellaista elämää kuin hän itse haluaa.

Mikä on kehitysvamma -video arabiaksi

Video: Tussitaikurit Oy / Marker Wizards Ltd
Alkuperäinen video on Kehitysvammaliiton julkaisema. Kieliversion ovat tuottaneet yhteistyössä Kehitysvammaisten Tukiliitto ry, Kehitysvammaisten Palvelusäätiö, Yhteiset Lapsemme ry, Diak, Kehitysvammaliitto, Vammaisten maahanmuuttajien tukikeskus Hilma ja Yhteistyöllä parempi yhteisö
. Videon pituus 2.06.