Liittokokousviikonloppu Tampereella 17. – 18.5.2019.

04.02.2019

Liittokokous järjestetään 18.5.2019 klo 10 – 16 Tampere-talossa. Sitä edeltävät 17.5. pidettävät järjestöpäivä Aktiivinen yhdistystoiminta tulevaisuudessa ja selkokielinen koulutus Vaikuttamisen välineet. Järjestöpäivä ja selkokielinen koulutus pidetään Tulppaanitalossa. Lisäksi Kulttuurista hyvinvointia -tapahtuma ja illallinen ovat tarjolla 17.5. Tampere-talossa.

Liittokokousviikonloppuna on tarjolla sekä kohtaamista että koulutusta. Ilmoittautua voi jo nyt!

• Järjestöpäivä: Aktiivinen yhdistystoiminta tulevaisuudessa 17.5. Tulppaanitalo
  • Vaikuttamisen välineet -selkokielinen koulutus 17.5. Tulppaanitalo
  • Kulttuurista hyvinvointia -tapahtuma ja illallinen 17.5. Tampere-talo
  • Liittokokous 18.5.2019 klo 10 – 16 Tampere-talo. Valtakirjojen tarkistus ja ilmoittautuminen alkavat klo 9.

Perjantai 17.5.2019

Järjestöpäivä klo 9.30 – 16 Tulppaanitalo
Järjestöpäivä on kohdennettu Kehitysvammaisten Tukiliitto ry:n jäsenyhdistysten puheenjohtajille, sihteereille, yhdistysaktiiveille sekä työntekijöille. Järjestöpäivän pääteemat ovat varainhankinta, vapaaehtoistoiminta sekä paikallinen ja alueellinen vaikuttamistoiminta. Päivä on maksuton ja sisältää lounaan sekä kahvit. Ilmoittautuminen päättyy 10.4.2019. Mukaan mahtuu 70 osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä.
Ilmoittautuminen ja lisätietoa järjestöpäivästä.

Vaikuttamisen välineet, selkokielinen koulutus internetin käytöstä klo 9.30 – 15 Tulppaanitalo.
Koulutus on maksuton. Mukaan mahtuu 10 osallistujaa. Koulutukseen on ilmoittautuminen. Ilmoittautuminen ja lisätietoja koulutuksesta.

Kulttuurista hyvinvointia -tapahtuma ja illallinen alkaen klo 17.30 Tampere-talo.
Osallistumismaksu on 50 euroa. Ilmoittautuminen liittokokoukseen ilmoittautumisen yhteydessä. Lue lisää iltatapahtumasta.

Lauantai 18.5.2019

Liittokokous klo 10 – 16, Tampere-talo, valtakirjojen tarkistus klo 9
Ilmoittautuminen päättyy 10.4.2019

Liittokokouksen osallistumismaksu on 30 euroa.
Ilmoittautuminen ja lisätiedot.