KVPS: Kun lapsi satuttaa -päivystyspuhelin

07.12.2020

Kun erityislapsi käyttäytyy väkivaltaisesti, sopivien palveluiden ja tuen löytyminen voi olla vaikeaa. Kun lapsi satuttaa -hankkeen puhelin 040 832 6254 päivystää joka keskiviikko joulukuussa 2020.

KVPS: Kun lapsi satuttaa -päivystyspuhelin

Päivystyspuhelin on avoin kaikille, joita erityislapsiperheissä tapahtuva lapsen ja nuoren tekemä väkivalta mietityttää ja puhuttaa. Päivystyspuhelin on matalan kynnyksen palvelu, jossa voit keskustella luottamuksellisesti päivystävän henkilön kanssa. Juttuseuraa ja kuntelevaa korvaa tarjolla vanhemmille.

Päivystysnumero 040 832 6254 on auki joulukuussa joka keskiviikko kello 16 – 18. Päivystyspuhelin on auki 9.12., 16.12., 23.12. ja 30.12.2020.

Puhelu maksaa soittajalle hänen oman liittymäsopimuksen mukaisen hinnan.

Lue lisää (siirry sivulle):
Kun lapsi satuttaa

Markku Vellas, 050 5613 228
markku.vellas@kvps.fi

Kun lapsi satuttaa -hanke

Suomessa on useita perheitä, joissa erityislapsi käyttäytyy väkivaltaisesti. Sopivien palveluiden löytyminen voi kuitenkin olla vaikeaa.

Kehitysvammaisten Palvelusäätiön Kun lapsi satuttaa -hanke pyrkii lisäämään tietoa ja ymmärrystä aiheen ympärillä. Hanke toimii perheissä, joissa alle 25-vuotias lapsi tai nuori käyttäytyy väkivaltaisesti muita perheenjäseniään kohtaan. Hänellä voi olla kehitysvamma, neuropsykiatrisia ongelmia tai ymmärtämisen ja oppimisen haasteita.

Hanke tukee yksittäisiä perheitä ja samalla kehitämme palvelujärjestelmää. Lue lisää (siirry sivulle):
Kun lapsi satuttaa

Kehitysvammaisten Palvelusäätiö