Kulttuuripäivät kesäkuussa Seinäjoella

12.06.2018

Valtakunnalliset kehitysvammaisten ihmisten kulttuuripäivät 15. - 17.6.2018.

Tuki- ja osaamiskeskus Eskoosta kerrotaan, että “valtakunnalliset kehitysvammaisten kulttuuripäivät tarjoaa viikonlopun aikana monenlaisia kulttuuripläjäyksiä.” Seinäjoella 15. – 17.6.2018 ohjelmassa on muun muassa:

• vatsastapuhuja Tomssonin show
  • Kombi-orkesteri
  • Ravattulan työtoiminnan kuoro
  • Vaalijalan ohjelmaryhmä
  • Vernerin verkkopalvelu ja Minun unelmakotini -kilpailu
  • Seinäjoen Seudun Kehitysvammaisten tukiyhdistys ja Ystävänkortti-toiminta
  • selkomessu

Valtakunnalliset kehitysvammaisten kulttuuripäivät 15. – 17.6.2018 Seinäjoki: “Monenlaisia kulttuuripläjäyksiä!”

Kulttuuritarjontaan kuuluu myös Pizzaa ja moottoripyöriä -musikaali perjantaina kello 15 Seinäjoen kirjastolla. Musikaalin toteuttavat Ilmajoen toimintatalon, Lappajärven toimintakeskuksen ja Eskoon Kaarisillan teatteriryhmät sekä Eskoon PÄHKÄ-orkesteri. Sen jälkeen voi siirtyä seuraamaan Pop up -gospel-esitystä, joka alkaa kello 16.30 Lakeuden risti -kirkossa.

Iltatapahtumat järjestetään Rytmikorjaamolla. Perjantaina 15.6.2018 esiintyvät Irina ja Pähkä ja lauantaina 16.6.2018 ovat vuorossa Jukka Poika & Band ja Telaketju.

Päivien aikana on lukuisia pajoja, johon voi osallistua.

kulttuuripaivat juliste

Tapahtuman kotisivu on
eskoossa.fi/kulttuuripaivat2018

Tapahtuman Facebook-sivu on osoitteessa
www.facebook.com/events/559127627804537

Kehitysvammaisten valtakunnalliset kulttuuripäivät järjestetään nykyään joka toinen vuosi, edellisen kerran tapahtuma on ollut 2016 Kuopiossa ja 2014 Tampereella.

Kuva: Ilo-bändi Jyväskylästä soitti Kehitysvammaisten kulttuuripäivillä Kuopiossa 2016. Kuvaaja Jaana Teräväinen.