Kohtaa mut -kasvomaskit myynnissä Tukiliiton Kaupassa

25.11.2020

Laskosten ansiosta maski istuu hyvin useimmille kasvoille. Maski ei tarjoa lääkinnällistä suojaa, joten muistetaan turvavälit ja käsienpesu. Tukiliiton jäsenyhdistykset saavat tuotteista yhdistysalennuksen.

Tukiliiton Kauppa löytyy osoitteesta
www.tukiliitto.fi/kauppa

Kankainen Kohtaa mut -kasvomaski

Hyväntuulinen ja värikäs Kohtaa mut -kasvomaski on pestävä ja uudelleenkäytettävä. Laskosten ansiosta maski istuu hyvin useimmille kasvoille, joten hengittäminen sujuu helposti.

Huom! Kohtaa mut -kasvomaski ei tarjoa lääkinnällistä suojaa. Sen käyttö ei anna suojaa koronavirusta (COVID-19) vastaan. Muista turvavälit ja käsienpesu.

Kohtaa mut -kasvomaski sopii arkisiin tilanteisiin, kuten lyhyeen kaupassa käyntiin.

Valmistusmateriaali: Polyesteri 88 %, nylon 12 %.

Suositellaan pesua 60 asteessa ennen käyttöä.

Hinta 10 euroa. Hintaan lisätään toimituskulut.

Kohtaa mut -kasvomaskit löytyvät sivulta
tukiliitto.fi/tuote/kohtaa-mut-kasvomaski

Huomio jäsenyhdistykset!
Tukiliiton jäsenyhdistykset saavat tuotteesta yhdistysalennuksen, joten sopii yhdistysten varainhankintaan.

Tukiliiton Kauppa

Kaupasta löydät myös adresseja, kortteja, Kohtaa mut -rintanappeja ja kaikkea muuta pientä. Osa tuotteista pohjautuu kehitysvammaisten taiteilijoiden taideteoksiin. Ostamalla tuotteita kaupastamme tuet työtämme kehitysvammaisten ihmisten ja heidän läheistensä hyväksi.

Tukiliiton Kauppa löytyy osoitteesta
www.tukiliitto.fi/kauppa

Jäsenyhdistysten alennus

Tukiliiton yhdistykset saavat yhdistysalennuksen. Yhdistys saa käyttöönsä alennuskupongin koodin, joka syötetään tilauksen yhteydessä verkkokaupan kassalla, jolloin loppusummasta vähennetään automaattisesti  yhdistysalennus. Yhdistys voi pyytää alennuskupongin koodin Tukiliitosta Tiina Hänniseltä, sähköpostilla osoitteesta tiina.hanninen@tukiliitto.fi

Kasvomaskit ovat jäsenyhdistyksille ajankohtainen varainhankintatuote.

Tästä löydät Kaupan tilaus- ja toimitusehdot

Tee siis ostoksia, joilla on merkitystä!

Lisätietoja:
Tiina Hänninen