Kerro mielipiteesi, auta viestinnän kehittämisessä

10.06.2019

Tervetuloa vastaamaan Tukiliiton kyselyihin.

Olemme koonneet Kyselyt-sivulle kyselyitä, jotka koskevat liiton viestintävälineitä: Tukiliiton kotisivuja sekä jäsenlehtiä, Tukiviestiä ja Leijaa.

Tukiliiton kotisivuille olemme koonneet laajasti tietoa Tukiliiton toiminnasta, tavoitteista ja ajankohtaisista asioista. Sivuilta löytyy palveluita ja oikeuksia koskevaa tietoa, tukea, neuvoja ja ohjausta, sekä tuhti paketti kokemustietoa muun muassa tarinoiden ja videoiden muodossa.

Yleiskielinen Tukiviesti puolustaa kehitysvammaisen ihmisen oikeuksia, osallisuutta ja täysivaltaista kansalaisuutta. Lehti kertoo vammaisten ihmisten ja heidän läheistensä todellisuudesta elämänkaaren eri vaiheissa. Ihmisten kokemukset ja tarinat ovat Tukiviestin sivuilla yhtä tärkeitä kuin tieto muuttuvasta lainsäädännöstä ja palvelujärjestelmästä. Lehti on lukijoilleen tiedonlähde ja väylä yhteisöön, jakamiseen ja vertaistukeen. Se ottaa kantaa ja antaa välineitä siihen. Jokainen lehti tarjoaa myös tuhdin ajankohtaispaketin Tukiliiton ja yhdistysten toiminnasta. Tukiviestiä lukevat myös alan ammattilaiset.

Selkolehti Leija tarjoaa asiaa ja viihdettä selkokielellä. Se on kehitysvammaisten nuorten ja aikuisten oma lehti. Leijassa kerrotaan ajankohtaisia asioita, lukijoiden omia tarinoita, runoja ja mielipiteitä. Lehden kirjeenvaihtoilmoituksista voi löytää itselleen kaverin tai kumppanin.

Tukiliiton jäsenet voivat valita jomman kumman jäsenlehden. Molemmat lehdet voi myös tilata – itselleen tai lahjaksi.

Vastaamalla kyselyihin autat meitä kehittämään Tukiliiton viestintää. Arvomme vastaajien kesken pieniä palkintoja.

Täältä löydät kaikki Kyselyt

Voit käyttää myös suoria linkkejä:

Kysely Tukiliiton kotisivujen käyttäjille

Kysely yleiskielisen Tukiviestin lukijoille

Kysely selkokielisen Leijan lukijoille

Kiitos vastauksista, jokainen mielipide on arvokas!