Kansalaisareenan kilpailu nuorille kannustaa hyviin tekoihin

06.03.2018

Hyvä teko voi olla vaikkapa kaverin auttamista läksyissä, naapurin koiran ulkoiluttamista tai vapaaehtoistyötä jossakin mukavassa paikassa.

Hyvät teot tuovat iloa sekä tekijälle että avun saajalle. 4 hyvää tekoa -kilpailu tuo tätä hyvää esille ja kannustaa kaikkia hyvien tekojen tekemiseen. Kilpailuun voi osallistua arjen pienillä teoilla: auttamalla naapuria lumitöissä, lahjoittamalla vaatteita keräykseen tai tekemällä vapaaehtoistyötä. Kaikkien kilpailuun osallistuneiden kesken arvotaan leffalippuja.

Kilpailun järjestää Kansalaisareena ry:n Jeesaan – Nuori vapaaehtoistoiminnassa -hanke.

Kilpailuun osallistuminen on helppoa:

1. Tee 4 hyvää tekoa.
  2. Kirjoita teot ylös ja ota niistä kuva.
  3. Jaa kuva Instagramissa tunnisteella #jeesaantee4. Vaihtoehtoisesti kuvan voi myös lähettää osoitteeseen jeesaan.nuoret@gmail.com

Kilpailuun voi osallistua 11.3.2018 asti. Kilpailun tarkemmat ohjeet ja säännöt löytyvät osoitteesta www.kansalaisareena.fi/jeesaan/jeesaantee4

Jo tehdyt hyvät teot löytyvät Instagramista tunnisteella #jeesaantee4

Kansalaisareenan Jeesaa-hanke

Kansalaisareena on ainoa kaikkien vapaaehtoistoimijoiden edunvalvoja Suomessa. Lähes puolet suomalaisista tekee vapaaehtoistyötä ja neljä viidestä on kiinnostunut tekemään vapaaehtoistyötä.

Kansalaisareenan Jeesaan – Nuori vapaaehtoistoiminnassa -hankkeen (2017 – 2019) tavoitteena on innostaa nuoria mukaan vapaaehtoistoimintaan. Yhteistyöoppilaitoksissa järjestetään vapaaehtoistoiminnan kursseja, joilla opiskelijat perehtyvät vapaaehtoistoiminnan periaatteisiin ja kokeilevat samalla vapaaehtoistyötä. Lue lisää:
www.kansalaisareena.fi/jeesaan