Kaarisillan Laulu: Lucia-päivän joulukonsertti, Lahti

27.11.2019

Kaarisillan perinteinen Lucia-päivän joulukonsertti järjestetään perjantaina 13.12. klo 18 Lahden Ristinkirkossa.

Lucia-päivän joulukonsertti
perjantai 13.12.2019 klo 18
Ristinkirkko, Kirkkokatu 4, Lahti

Kaarisillan perinteinen Lucia-päivän joulukonsertti järjestetään perjantaina 13.12.2019 klo 18 Lahden Ristinkirkossa.

Konsertin alussa Lucia-kulkueena saapuva Kaarisillan kuoro esittää Lucia-konsertin perinteisiin kuuluvia joululauluja. Lisäksi Kaarisillan muusikot ja musiikinopiskelijat esiintyvät. Solistina konsertissa on sopraano Mariia Bertus ja häntä säestää pianisti Maarit Liimatainen.

Ohjelma 15 euroa.
Tuntia ennen ovelta (Lahden Ristinkirkko, Kirkkokatu 4, Lahti).

Ohjelmat ennakkoon:
Kaarisilta ry, puhelin 040 7332363 tai
kaarisilta@kaarisilta.fi
ja Kultaseppä H. Viljanen, Mariankatu 19, Lahti.

Tervetuloa virittäytymään joulun tunnelmaan!

Huomaa myös Kaarisillan tapahtuma teemaviikolla:
Makasiinin kauneimmat joululaulut
4.12. kello 14 Engel Makasiini, Villähde
Lisätietoja sivulla:
www.tukiliitto.fi/tapahtuma/teemaviikko-kaarisilta

Lucia-päivän joulukonsertti

Konsertti on perinteinen Kaarisillan Taide- ja Toimintakeskuksen toiminnan alusta lähtien mukana ollut tapahtuma. Kaarisilta on toiminut vuodesta 1987 lähtien.

Kaarisilta tarjoaa päiväaikaista toimintaa, musiikin ja kuvallisen ilmaisun ammatillista koulutusta ja ammatilliseen koulutukseen valmentavaa koulutusta erityisopetuksena. Kaarisillan toiminta-ajatuksen perustana ovat eettiset ja esteettiset arvot, elämän ja yksilön kunnioittaminen.

Kaarisilta ry

Kaarisilta ry on vuonna 1986 perustettu valtakunnallinen yhdistys. Yhdistys on järjestänyt vuodesta 1987 lähtien toimintaa erityistä tukea tarvitseville henkilöille taide- ja toimintakeskuksessa, joka sijaitsee kulttuurihistoriallisessa Erstan kartanossa Lahden Villähteellä. Kartanon kaunis ja viihtyisä luontoympäristö luo toiminnalle harmonisen oppimisympäristön.

Kaarisilta tarjoaa päiväaikaista toimintaa, musiikin ja kuvallisen ilmaisun ammatillista koulutusta ja ammatilliseen koulutukseen valmentavaa koulutusta erityisopetuksena. Ammatillinen koulutus järjestetään yhteistyössä Koulutuskeskus Salpauksen kanssa. Keskeisiä toimintamuotoja ovat kuvataide, käsityö, keramiikka, musiikki ja liikunta.

Kaarisillan toiminta-ajatuksen perustana ovat eettiset ja esteettiset arvot, elämän ja yksilön kunnioittaminen. Kulttuuri- ja taidetapahtumien järjestäminen on merkittävä osa yhdistyksen toimintaa. Konsertteja, taidenäyttelyitä ja näytelmiä järjestetään kotimaassa ja ulkomailla.

www.kaarisilta.fi