Kaarisillan Laulu: Lucia-päivän joulukonsertti, Lahti

29.11.2018

Kaarisillan perinteinen Lucia-päivän joulukonsertti järjestetään torstaina 13.12. klo 18 Lahden Ristinkirkossa.

Lucia-päivän joulukonsertti
torstaina 13.12. klo 18 Lahden Ristinkirkossa

Konsertin alussa Lucia-kulkueena saapuva Kaarisillan kuoro esittää Lucia-konsertin perinteisiin kuuluvia joululauluja. Lisäksi Kaarisillan muusikot ja musiikinopiskelijat esiintyvät.

Tänä vuonna solistina konsertissa on sopraano Silja Aalto ja häntä säestää pianisti Maarit Liimatainen.

Tervetuloa virittäytymään joulun tunnelmaan!

Ohjelmat
Ohjelma 15 euroa, tuntia ennen ovelta, Lahden Ristinkirkko, Kirkkokatu 4, Lahti.

Ohjelmat ennakkoon:
Kaarisilta ry, puhelin 040 7332363 tai
kaarisilta@kaarisilta.fi
ja Kultaseppä H. Viljanen, Mariankatu 19, Lahti.

Lisätietoja Kaarisillan kuorosta ja toiminnasta

Marianne Heikkilä, toiminnanjohtaja
marianne.heikkila@kaarisilta.fi

Kaarisilta ry

Kaarisilta ry on vuonna 1986 perustettu valtakunnallinen yhdistys. Yhdistys on järjestänyt vuodesta 1987 lähtien toimintaa erityistä tukea tarvitseville henkilöille taide- ja toimintakeskuksessa, joka sijaitsee kulttuurihistoriallisessa Erstan kartanossa Lahden Villähteellä. Kartanon kaunis ja viihtyisä luontoympäristö luo toiminnalle harmonisen oppimisympäristön.

Kaarisilta tarjoaa päiväaikaista toimintaa, musiikin ja kuvallisen ilmaisun ammatillista koulutusta ja ammatilliseen koulutukseen valmentavaa koulutusta erityisopetuksena. Ammatillinen koulutus järjestetään yhteistyössä Koulutuskeskus Salpauksen kanssa. Keskeisiä toimintamuotoja ovat kuvataide, käsityö, keramiikka, musiikki ja liikunta.

Kaarisillan toiminta-ajatuksen perustana ovat eettiset ja esteettiset arvot, elämän ja yksilön kunnioittaminen. Kulttuuri- ja taidetapahtumien järjestäminen on merkittävä osa yhdistyksen toimintaa. Konsertteja, taidenäyttelyitä ja näytelmiä järjestetään kotimaassa ja ulkomailla.

www.kaarisilta.fi