Järjestöpäivä 3.11.2019 Tulppaanitalolla Tampereella

18.09.2019

Järjestöpäivä on tarkoitettu jäsenyhdistyksien edustajille. Tervetuloa keskustelemaan Kehitysvammaisten Tukiliiton ajankohtaisista aiheista.

Tervetuloa keskustelemaan Kehitysvammaisten Tukiliiton ajankohtaisista aiheista. Edellisenä iltana 2.11. saapuvilla on klo 19 alkaen mahdollisuus kokoontua yhteen ja tavata muita yhdistysten edustajia Tulppaanitalolla. Järjestöpäivä on tarkoitettu jäsenyhdistyksien edustajille ja siihen voi osallistua 1 – 2 edustajaa jokaisesta jäsenyhdistyksestä.

Päivän ohjelmassa on lyhyitä alustuksia ja keskusteluita liiton sääntöjen uudistamisesta sekä liiton toiminnan erilaisista tasoista ja rakenteista. Päivän aikana nautitaan salaattilounas ja kahvit. Järjestöpäivä on maksuton, mutta osallistujat maksavat itse matkansa ja majoituksensa.

Päivän ohjelma ja ilmoittautuminen löytyvät sivulta:

Päivässä esitellään myös Tukiliiton jäsenyhdistyksilleen tarjoamaa tukea ja koulutuksia, jotka löytyvät myös kotisivuiltamme

Kuvituskuva Tukiliiton liittokokouksesta 2019. Lappeenrannan kvt:n Sirpa Minkkinen ja Aulikki Kälviäinen toivat Etelä-Karjalan kuulumisia kokousväelle. Kuvaaja JT.