Yhdistyksille: Infoilta yhteisestä tekemisestä ja taloudellisesta tuesta 16.11.2020

28.10.2020

Tarjoamme tukea yhdistyksille uudenlaisen nuorille ja aikuisille tukea tarvitseville ihmisille suunnatun toiminnan kehittämiseen yhdessä Aarne ja Aune -hankkeen kanssa.

Etsimme yhdistyksiä mukaan yhteiseen tekemiseen – Tule kuulolle ja innostu mukaan!

Tarjoamme tukea yhdistyksille toiminnan käynnistämiseen tai kehittämiseen nuorille ja aikuisille tukea tarvitseville ihmisille yhdessä Aarne ja Aune -hankkeen kanssa.

Tervetuloa yhdistyksille suunnattuun infoiltaan verkossa ma 16.11. klo 18 – 19.30. Kerromme

• Arki haltuun -ryhmämallista sekä
  • Kohtaa mut -kahvilasta, joka on avoin kohtaamispaikka.

Vuonna 2021 yhdistyksesi voi lähteä mukaan jommankumman toimintamallin kokeiluun Aarne ja Aune  -hankkeen tuella. Tuki tarkoittaa rahallista tukea, jolla voi palkata ryhmälle ohjaajan tai vuokrata tilan ja hankkia tarjoilut. Tuki tarkoittaa myös hankkeen työntekijöiden tukea perehdytykseen, toimintaan sekä valmiita materiaaleja käyttöön. Lisäksi mukaan valituille yhdistyksille järjestetään yhteisiä tapaamisia verkossa, joissa toimijat pääsevät vaihtamaan ajatuksia, kokemuksia ja vinkkejä toisten kanssa sekä vaikuttamaan siihen, minkälaista tukea yhdistyksille pitäisi jatkossa olla.

Taloudellinen tuki toimintaan haetaan tammikuussa 2021 ja toiminta käynnistyisi yhteistyössä hankkeen kanssa alkuvuoden – kevään aikana sovitusti. Tästä kuulet lisää infoillassa.

Infoillassa oman kokemuksensa Arki haltuun -ryhmän käynnistymisestä ja yhteistyöstä hankkeen kanssa kertoo Keuruun Seudun Kehitysvammaisten Tuki ry:n puheenjohtaja Tarja Rotola-Pukkila. Lisäksi kansalaistoiminnan päällikkö Lea Vaitti kertoo taloudellisen tuen hakemisesta.

Ilmoittaudu mukaan infoiltaan tästä linkistä to 12.11. mennessä:
webropolsurveys.com

Infoiltaan osallistuminen ei vielä velvoita mihinkään eli kannattaa tulla kuulolle, voisiko hanke olla tukena yhdistyksenne toiminnan kehittämisessä.

Tapahtuman sivu:
Infoilta yhdistyksille yhteisestä tekemisestä ja taloudellisesta tuesta

Lisätietoja Aarne ja Aune -hankkeesta:
tukiliitto.fi/toiminta/aikuiset/aarne-ja-aune-hanke

Lisätietoja infoillasta:
Riikka Manninen, yhteystiedot alla

Kuva: Aarne ja Aune -hanke, tekijä: Omillaan-osuuskunta.