Ilmoittaudu mukaan itsenäistyvien nuorten vanhempien tiedolliselle verkkokurssille!

04.03.2019

Kurssi on vanhemmille, joiden perheessä noin 13 – 29-vuotiaalla nuorella on kehitysvamma tai vastaavia tuentarpeita. Kurssi on osallistujalle maksuton.

Tuleva-hanke tarjoaa 1.4. – 19.5.2019 tiedollisen verkkokurssin itsenäistyvien nuorten vanhemmille. Verkkokurssillamme saat tietoa eri aihealueista, asiantuntija-alustuksia ja vastauksia kysymyksiisi, tehtäviä pohdittavaksi yhdessä nuoren kanssa sekä mahdollisuuden vertaiskeskusteluun toisten vanhempien kanssa. Verkkokurssin aikana teet tehtäviä mCoach-valmennusalustalla, joka toimii netissä tai kännykkään ladattavan sovelluksen kautta. Kunkin aiheen materiaaleihin tutustumiseen kuten videoiden katseluun ja tekstitiedostojen lukemiseen ja tehtävien tekemiseen menee aikaa noin pari tuntia viikossa. Aihealue vaihtuu viikoittain.

Kenelle kurssi on tarkoitettu:  Perheille, joiden noin 13 – 29-vuotiaalla nuorella on kehitysvamma tai vastaavia tuentarpeita. Vanhempi on kurssille osallistuja. Kurssi on osallistujalle maksuton.

Ilmoittautuminen on 1. – 15.3. ja mukaan mahtuu noin 20 osallistujaa. Kurssia edeltää ennakkotehtävä, jonka palauttaminen on edellytys kurssille osallistumiselle. Tapahtumalinkki
www.tukiliitto.fi/tapahtuma/verkkokurssi-itsenaistyvien-nuorten-perheille

Ilmoittautumislinkki webropol