Tule mukaan viettämään Harvinaisten sairauksien päivää

20.02.2018

Päivän seminaariin 28.2.2018 voi osallistua paikan päällä Turussa tai netissä omalta tietokoneelta. Etäkatsomoja on Helsingissä, Kuopiossa, Oulussa, Tampereella ja Vaasasssa.

Harvinaisten sairauksien päivää vietetään maailmanlaajuisesti, nyt jo yhdettätoista kertaa. Päivän tarkoituksena on lisätä tietoisuutta harvinaissairauksista ja niihin liittyvistä haasteista. Vuonna 2018 päivän teemana on edellisvuoden tapaan tutkimus. Harvinaiset-verkosto ja HARSO ry järjestävät päivän kunniaksi Turussa, TYKS:n auditoriossa 28.2. aamupäiväseminaarin, jossa käsitellään harvinaissairauksien tutkimusta ja tutkimuksen merkitystä harvinaissairauksien hoidossa

Seminaaria 28.2.2018 voi seurata suorana netissä sivulla https://www.youtube.com/watch?v=NT58pRuJPjw

Voit osallistua seminaariin 28.2. joko paikan päällä Turussa, verkkovälitteisesti omalta tietokoneeltasi tai etäkatsomoissa Helsingissä, Kuopiossa, Oulussa, Tampereella ja Vaasasssa.  Tarkemmat tiedot päivän ohjelmasta, katsomoiden sijainnista sekä ilmoittautumisohjeet  löytyvät HARVINAISET VERKOSTON sivuilta.

Kuva: Topias Sivenin perhe on tottunut liikkumaan ja tekemään asioita yhdessä. Kuvaaja: Laura Vesa.