Hae meille töihin: Haemme lakimiestä oikeuksienvalvonnan tiimiin

19.02.2020

Kehitysvammaisten Tukiliitto on kansalais- ja ihmisoikeusjärjestö. Yhdistystemme jäseninä on 16 000 ihmistä: kehitysvammaisia henkilöitä, omaisia, läheisiä, alan työntekijöitä ja muita, joille asia on tärkeä.

Haemme lakimiestä oikeuksienvalvonnan tiimiimme Tampereelle. Työtehtäväsi liittyvät kehitysvammaisten ihmisten oikeuksienvalvontaan ja valtakunnalliseen vaikuttamistyöhön. Toivomme sinun aloittavan toistaiseksi voimassa olevassa tehtävässä 1.5.2020 tai sopimuksen mukaan.

Työsi sisältää muun muassa lakineuvontaa ja siihen liittyvien taustaselvitysten ja asiakirjojen tekemistä, kirjallisten materiaalien tuottamista esimerkiksi verkkosivuillemme, verkostotyötä ja vaikuttamistyöhön osallistumista sekä kouluttamista ajankohtaisista aihealueista ammattilaisille, kehitysvammaisille ihmisille sekä heidän läheisilleen.

Sinulla on oikeustieteellisen alan korkeakoulututkinto. Eduksi on, jos sinulla on sosiaalipalveluiden ja vammaislainsäädännön, hallinto-oikeuden sekä perus- ja ihmisoikeuksien tuntemusta. Olet joustava, yhteistyökykyinen ja työotteesi on itsenäinen. Säilytät ammatillisuutesi vaikeissakin asiakastilanteissa. Pystyt viestimään suullisesti ja kirjallisesti oikeuksienvalvonnan aihepiirin asioista ja toimit luontevasti sosiaalisessa mediassa. Viestit myös englannin kielellä sujuvasti.

Työ edellyttää valmiutta ilta- ja viikonlopputyöhön sekä matkustamiseen.

Esitä meille hakemuksessa palkkatoiveesi.

Lisätietoja tehtävästä antaa vaikuttamistoiminnan päällikkö Jutta Keski-Korhonen to 27.2.20 klo 13–15 ja 9.3.20 klo 10–12.

Mikäli kiinnostuit tehtävästä, lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ja ansioluettelosi viimeistään 15.3.2020 osoitteeseen jutta.keski-korhonen@tukiliitto.fi

Kaikki avoimet työpaikkamme ovat sivulla:
www.tukiliitto.fi/tukiliitto-ja-yhdistykset/liittona-olemme-enemman/toihin-tukiliittoon