Habaa perhetyöhön -verkkoseminaarina 1.12.2020

01.10.2020

Tervetuloa saamaan käytännön välineitä arjen työhön, monimuotoisten perheiden ja perhetilanteiden tukemiseen. Tilaisuus järjestetään Teams-alustalla.

Tämä seminaari on sinulle, perheitä kohtaava ammattilainen. Tule löytämään uusia näkökulmia ja keinoja perheiden kanssa työskentelyyn silloin, kun perheessä on erityistä tukea tarvitseva perheenjäsen tai harvinaissairaus.

Seminaarissa esittelemme kokemuksia sekä käytännön keinoja Tukiliiton kehittämishankkeista, perhetyöstä, Harvinaiskeskus Norion ja Kehitysvammatuki57 ry:n toiminnasta. Seminaariin osallistujat saavat mukaan käytännön välineitä arjen työhön, monimuotoisten perheiden ja perhetilanteiden tukemiseen.

Tilaisuuden avaa Petri Paju, Lastensuojelun Keskusliitto ry:n Kaikille eväät elämään -avustusohjelmasta. Vierailijapuheenvuorot pitävät Ulla Anttila ja Riikka Seppälä. Ulla Anttila on kehitysvammaisen aikuisen tyttären äiti, sosiaalipsykologi, kognitiivinen lyhytterapeutti, ratkaisukeskeisen psykoterapian opiskelija ja sotatieteiden tohtori. Riikka Seppälä on häpeätutkija Brené Brownin opeissa sertifioitunut valmentaja, kokemusasiantuntija ja Erityisvoimia.fi -sivuston perustaja.

Tilaisuus järjestetään Teams-alustalla.

Ohjelma, ilmoittautuminen 27.11.2020 mennessä, lisätiedot:
www.tukiliitto.fi/tapahtuma/habaa-perhetyohon-seminaari

Kuvituskuva Freepik.com