Etsimme varainhankinnan koordinaattoria

20.03.2018

Etsimme Tampereen tai Helsingin toimipisteeseemme varainhankinnan koordinaattoria. Hakemukset 8.4.2018 mennessä.

Etsimme Tampereen tai Helsingin toimipisteeseemme

Varainhankinnan koordinaattoria

Haluatko tehdä työtä yhdenvertaisuuden ja ihmisoikeuksien puolesta? Haluatko työskennellä arvostetussa kehitysvammajärjestössä? Haluatko kehittää järjestön varainhankinnan kokonaisuutta?

Kehitysvammaisten Tukiliitto hakee osaavaan joukkoonsa monipuolista varainhankinnan toteuttajaa.

Varainhankinnan koordinaattorina vastaat kehittyvän varainhankintamme suunnittelusta ja toteutuksesta. Koska olemme varainhankinnassamme vasta alkutaipaleella, pääset omalla panoksellasi vahvasti vaikuttamaan Tukiliiton varainhankinnan suuntaan. Työhön kuuluu keräyskampanjoiden suunnittelua ja toteutusta, muiden lahjoitusmuotojen kuten testamenttilahjoitusten kehittämistä, lahjoittajaviestintää sekä muuta varainhankinnan viestintää ja markkinointia.

Osallistut myös sisäisten prosessien toimivuuden kehittämiseen ja seuraat ja raportoit tuloksia. Teet tiivistä yhteistyötä Tukiliiton viestinnän ammattilaisten ja toiminnanjohtajan sekä eri toimintojen kanssa. Kehität Tukiliiton varainhankintaa tavoitteellisesti, pitkäjänteisesti ja ennakkoluulottomasti, sillä me uskomme, että kokeilujen kautta löydämme toimivimmat menetelmät. Siksi toivomme, että sinulla on paljon ideoita ja rohkeutta kokeilla uusia asioita.

Odotamme sinulta:

• Osaaminen ja vähintään 2+ vuoden kokemus varainhankinnasta tai markkinoinnista ja myynnistä
  • Soveltuva korkeakoulututkinto (AMK tai yliopisto)
  • Kyky johtaa omaa työtä ja halu tehdä tiivistä tiimityötä
  • Vahva organisointikyky ja pitkäjänteisyys
  • Hyvät tietotekniset taidot
  • Viestintä- ja markkinointiosaaminen, myös digitaaliselta puolelta.

Arvostamme myös

• Varainhankintamenetelmien ja konseptien osaaminen
  • Lahjoitustekniikoiden tuntemus ja kokemus niiden käytöstä
  • Asiakaspalveluhenkisyys ja myyntitaidot
  • Google Ad Grants ja Analytics osaaminen.

Tarjoamme monipuolisen ja merkityksellisen työtehtävän kannustavassa työyhteisössä. Työskentelemme hyvien kulkuyhteyksien päässä uusissa ja laadukkaissa toimitiloissa. Työ tarjoaa mahdollisuuden kehittää sekä oma ammattitaito että Tukiliiton varainhankinta uudelle tasolle. Tehtävä sopii hyvin sekä työuran alkupuolella olevalle, että kokeneelle varainhankkijalle, joka on kiinnostunut laajentamaan tehtävänkuvaansa järjestön varainhankinnan kokonaisuuden kehittämiseen. Sopimus on kokoaikainen 38 t/vko ja toistaiseksi voimassa oleva. Tukiliitossa noudatetaan TES:n palkkausjärjestelmää, jossa palkka määräytyy tehtävän vaativuuden ja henkilökohtaisten tekijöiden perusteella. Koordinaattorin työpiste sijaitsee keskustoimistolla Tampereella tai vaihtoehtoisesti Helsingissä (ilmoita, kummasta olet kiinnostunut).

Hakemukset ansioluetteloineen ja palkkatoive tulee lähettää 8.4.2018 klo 23 mennessä sähköpostilla osoitteeseen risto.burman@tukiliitto.fi. Viestiin otsikko Hakemus Varainhankinnan koordinaattori. Haastattelut pidetään 16.4.2018.

Lisätietoa antaa toiminnanjohtaja Risto Burman,
puh. 050 55 69 900 puhelinaikoina ma 26.3. klo 9–12 ja ke 4.4. klo 17–20.

Tutustu Tukiliittoon osoitteessa www.tukiliitto.fi.

. . .